CAMERA Elicits LA Times Correction on Erroneous Headline

CAMERA prompted a Los Angeles Times correction today regarding a headline which wrongly stated that Israel rejected a peace offer. The error and correction follow:

Error (Los Angeles Times, headline, 7/29/06): Israel Rejects Peace Offer

Correction (8/2/06): Middle East warfare: A Page One headline on Saturday saying “Israel Rejects Peace Offer” inaccurately summarized Israel’s response to Lebanon’s seven-point proposal. No formal offer had been presented to the Israeli government, so none had been rejected.

You must be logged in to post a comment