CAMERA's UK Media Watch Prompts Telegraph Correction on Israel Embassy Row


 
Yesterday, we posted and tweeted about the following egregious error in a report at The Telegraph on the scandal surrounding comments by a low-level Israeli employee, Shai Masot, uncovered by an Al Jazeera investigation on “the lobby.”

The Telegraph’s report on the comments of the employee, was accompanied by a headline which claimed that the embassy official was Ambassador Mark Regev.
 
This afternoon, we heard back fromTelegraph editors, who informed us that they corrected the headline.
 
Here it is:
 
They also added the following addendum:
Correction: The individual who was filmed making comments about Sir Alan Duncan was not the Israeli ambassador, as stated in the headline of an earlier version of this article. We apologise for the error, which has been corrected.

Bookmark and Share