Peter Hirschberg

      Ha’aretz Refuses to Correct Prominent Front Page Error

      On Jan. 26, the influential Israeli daily Ha'aretz, considered a trusted source by Western correspondents, ran a five-column color Reuters photograph above the fold on the front page. The caption, however, was wrong and a Ha'aretz editor refuses to correct though he doesn't dispute the facts.