Carlos Ballesteros

      Newsweek Relies on Electronic Intifada, Gets the Facts Wrong

      In a laughably ahistorical error, Newsweek's Carlos Ballesteros claims that Susiya has been in "Palestinian control since the 1830s." He also mischaracterizes the Israel Anti-Boycott Act and cites Electronic Intifada, all indications that Newsweek's glory days are in the past.