John Ward Anderson

UPDATED: CAMERA Elicits Washington Post Correction

CAMERA prompted the following correction concerning a July 12 article by John Ward Anderson which erroneously reported on Palestinian attacks on Israel. The San Francisco Chronicle and the Boston Globe later ran the correction. NPR also corrected the same error. 

The Washington Post: A Language of Its Own

Erroneous word choice seriously undermines “Report: Israel Spent Illegally On Settlements,” by Washington Post correspondent John Ward Anderson, in the May 6, 2004 edition.