Newsweek

Newsweek Relies on Electronic Intifada, Gets the Facts Wrong

In a laughably ahistorical error, Newsweek's Carlos Ballesteros claims that Susiya has been in "Palestinian control since the 1830s." He also mischaracterizes the Israel Anti-Boycott Act and cites Electronic Intifada, all indications that Newsweek's glory days are in the past.

Newsweek Corrects: Stevie Wonder Didn’t Cancel Israel Concert

With Radiohead's Tel Aviv performance, BDS efforts are on full display, and inflated media reports of boycott victories again emerge. Newsweek is the second media outlet in as many days to correct the false claim that Stevie Wonder cancelled a show in Israel.